Vores administrator, May-Britt, er ansvarlig for kundeservice, herunder booking, kontraktindgåelse, koordinering af udleje og rengøring.
Kontaktinformation
May-Britt kan kontaktes via kontaktformularen i bunden af alle sider.
Kundeservice
Din henvendelse vil blive besvaret så hurtigt som muligt, men primært i aftentimerne mellem kl. 15:00 - 22:00.
May-Britt taler dansk, norsk, engelsk og tysk, men hun forstår også svensk.
Rengøring
Slutrengøring er obligatorisk, og vil blive foretaget af vores dygtige rengøringspersonale.
Ønsker I at bestille ekstra rengøring eller ekstra sengesæt og håndklæder (10 € pr. sæt), kan dette bestilles ved booking.
Nøgleudlevering
Et sæt nøgler udleveres via nøgleboks ved ankomst til lejligheden fra kl. 15:00. Koden oplyses af May-Britt inden ankomst. Der findes et ekstra sæt nøgler i lejligheden.
På afrejsedagen skal man forlade lejligheden senest kl. 10:00. Ved afrejse lægges begge sæt nøgler i lejligheden.
Betalingsbetingelser
Lejekontrakt tilsendes umiddelbart efter booking.
30 % af lejen betales senest 14 dage fra modtagelse af lejekontrakt. Restbeløbet skal være på udlejers konto senest 6 uger inden ankomstdato.
Ved afbestilling mere end 30 dage før aftalt ankomst refunderes det aftalte beløb fratrukket 30 %. Ved afbestilling med mindre end 30 dages forvarsel refunderes ikke indbetalt beløb.
vil du i kontakt med LEJEBOLIGGRANCANARIA.DK, så send en besked her